فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

امروز هیمنه و هیبت مجازی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا در دنیا فرو ریخته است

سردرا «ریحانی» گفت: امروز هیمنه و هیبت مجازی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا در دنیا فرو ریخته و به حمد خدا جمهوری اسلامی ایران توانسته همه راهبردهای دشمنان را به سرکردگی آمریکا در دنیا یا از بین ببرد یا ناکام بگذارد.
کد خبر: ۶۴۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ - 23January 2024

امروز هیمنه و هیبت مجازی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا در دنیا فرو ریخته استبه گزارش گروه دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید امیدزاده که در گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: درود و سلام خدا بر مجاهد و شهید بزرگ حاج صادق امیدزاده شهیدی که به مصداق آیه شریفه من‌المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله بر عهد و پیمان خدای متعال پای‌بند بود تا مورد رحمت الهی قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شهیدان برای ما عزت‌آفرین هستند، افزود: اگر تاریخ را نگاه کنید هیچ‌گاه اسلام و مسیر راه خدا پیش نرفته مگر با شمشیر مجاهدان راه خدا یا قول و عمل عالمان.

وی گفت: این مسیر دین خدا مبارزه با باطلان و شیاطین دنیا است اما به حمد خدا نیروهای سربلند قدس سپاه پاسداران در سراسر اقصی نقاط جهان حضور دارند و به فرموده امام راحل اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد.

سردار ریحانی ادامه داد: دشمنان و شیاطین قصد داشتند عراق را تفکیک کنند و برای این هدف هزاران میلیارد دلار خرج کردند اما به حمد خدا با پشتیانی این مجاهدان مدافع حرم امروز عراق تبدیل به یک الگوی کشور اسلامی شده و امروز عراق به‌دست مجاهدان راه خدا افتاده است.

وی تصریح کرد: دشمنان درصدد بودند که سوریه را هم تفکیک کنند و پایگاه‌های اسلام ناب را در نظام جمهوری اسلامی ایران از بین ببرند اما به پشتیبانی فرزندان این کشور و مجاهدان راه خدا و نیروهای عزیز قدس موفق نشدند.

سردار ریحانی با بیان اینکه قصد تفکیک یمن هم داشتند، بیان کرد: امروز یمن افتخارش این است که در مقابل آمریکا قرار گرفته است و چند روز قبل که بسیاری از پایگاه‌های یمن مورد حمله قرار گرفت آنها نیز یک ناو جنگی آمریکا را مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: امروز هیمنه و هیبت مجازی جهان استکبار به سرکردگی آمریکا در دنیا فرو ریخته و به حمد خدا جمهوری اسلامی ایران توانسته همه راهبردهای دشمنان را به سرکردگی آمریکا در دنیا یا از بین ببرد یا ناکام بگذارد.

سردار ریحانی ادامه داد: همه این توفیقات به پشتیبانی ملت سربلند ایران بوده که با همه مشکلات تحریم‌ها و چالش‌هایی که وجود داشته به پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز بودند و در همه صحنه‌ها حاضر شدند.

وی با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب که فرمودند خرمشهرهای دیگری در پیش داریم، تصریح کرد: این مسیر، مسیر مبارزه با جهان استکبار و پایگاه‌های شیاطین است اما به حمد خدا ما توانستیم هیمنه جهان استکبار را در هم بشکنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: یک زمانی امام راحل ما فرمودند مسئله اول جهان اسلام فلسطین است و امروز با توجه به حوادث غزه این موضوع در جهان مطرح است و علیه تفکر شیطانی به پا خاسته‌اند که این از نشانه‌های فروپاشی جهان استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: به حسب ظاهر این شهید والامقام از دنیا رفته و در میان ما نیست اما به گفته قرآن شهیدان زنده هستند و بدانید لنگر این نظام شهیدان و خانواده‌های آنها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار