زخمی‌شدن ۱۷ نظامی دیگر صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نبرد‌های جاری در نوار غزه زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ - 23January 2024

زخمی‌شدن ۱۷ نظامی دیگر صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن شمار دیگری از نظامیان خود در جریان جنگ جاری در نوار غزه اذعان کرد.

بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۷ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته در نبرد‌های نوار غزه به دست مبارزان مقاومت زخمی شده‌اند.

همچنین طبق آمار اعلام‌شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، از آغاز حمله زمینی این رژیم به نوار غزه تاکنون ۲۶۸۹ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ۳۹۲ نظامی صهیونیست هم‌چنان در حال درمان هستند که اوضاع ۴۲ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به هلاکت ۲۴ نظامی صهیونیست در روز گذشته تصریح کرد: شامگاه دیروز دوشنبه ضربه سنگینی را متحمل شدیم. کشته‌شدن ۲۴ تن از نظامیان ما رخ‌داد آسانی نیست.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های پایگاه صهیونیستی «میرون» پس از هدف قرارگرفتن از سمت لبنان به صورت جزیی آسیب دیده است.

این آمار‌ها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشار‌های محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار