برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند+ تصاویر

آیین تجلیل از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف و رونمایی از پنج عنوان کتاب داستان کوتاه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ - 23January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،در آیینی از برگزیدگان استانی دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از نویسندگان در یاسوج تجلیل شد.

سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون رویکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جشنواره ادبی یوسف به این سمت است که نقش زنان و کودکان در دوران دفاع مقدس برجسته شود. 

سرهنگ خواست خدایی با اشاره به برگزاری دواردهمین جشنواره ادبی یوسف در استان ، افزود: ۳۰ اثر به این جشنواره ارسال شد که پنج نفر حائز رتبه شدند.مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «انتقام»، «تک لشکر»، «سوران‌های اروند رود»، «شهید شعبانعلی عفیفه» و «خیالِ آمدن» از آثار برگزیده این جشنواره بودند.وی تصریح کرد: «سید حسین یادگار نژاد»، «فرشته حق نظری»، «زینب امیدی»، «ابوالقاسم اکبریان» و «یاسمن معتمدی» از نویسندگان برگزیده این دوره از جشنواره استانی ادبی یوسف هستند.

در پایان این آیین از پنج عنوان کتاب برگزیده دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف رونمایی، و همچنین از نویسندگان و داوران این جشنواره استانی تجلیل شد.

از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

از برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار