نخست وزیر انگلیس:

«انصار الله» بیش از ۱۲ حمله در دریای سرخ انجام داده است

سونا امروز در سخنانی اعلام کرد: خواستار برقراری آتش‌بس در غزه برای آزادی زندانیان (اسیران صهیونیست نزد حماس) هستیم.
کد خبر: ۶۴۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ - 23January 2024
حوثی‌ها بیش از ۱۲ حمله در دریای سرخ انجام دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس امروز سه شنبه در سخنانی ادعا کرد: در حملاتی که ما علیه حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) انجام دادیم، هیچ غیرنظامی کشته نشده است!
 
نخست وزیر انگلیس مدعی شد: مشکل با مردم یمن نیست؛ بلکه حملات ما علیه حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) با هدف تأمین امنیت کشتی‌رانی در دریای سرخ است. ما خواهان تشدید تنش نیستیم و از حوثی‌ها می‌خواهیم که حملات خود را در دریای سرخ متوقف کرده و امنیت کشتیرانی را تضمین کنند.
 
«ریشی سوناک» ادعا کرد: فردا پارلمان درباره رویکرد دولت در قبال دریای سرخ بحثی جامعی خواهد داشت. ده‌ها موشک پرتاب شده از یمن را رهگیری کردیم و حوثی‌ها بیش از ۱۲ حمله به کشتی‌ها در دریای سرخ انجام دادند… ما با متحدان آمریکایی خود و اتحادیه اروپا برای مقابله با نفوذ ایران همکاری می‌کنیم.
 
وی در ادامه افزود: ما بار دیگر درخواست خود را برای برقراری آتش بس بشردوستانه در غزه به منظور رساندن کمک به این باریکه و آزادی گروگان‌ها (اسیران صهیونیست نزد حماس) مطرح می‌کنیم. راه حل دو دولتی تنها راه برای فلسطین و اسرائیل است تا کنار هم در امنیت زندگی کنند! ما خواستار آتش بس بشردوستانه برای آزادی زندانیان هستیم. نمی‌خواهیم درگیری در غزه حتی یک دقیقه دیگر هم ادامه یابد!
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار