در امان نماندن نمایشگر‌های تجاری «اسرائیل» از طوفان سایبری الاقصی

هکر‌های حامی مقاومت فلسطین با نفوذ به سامانه پخش نمایشگر‌های رژیم صهیونیستی تصاویری در حمایت از طوفان الاقصی منتشر کردند.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 24January 2024

در امان نماندن نمایشگر‌های تجاری «اسرائیل» ازطوفان سایبری الاقصیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های عبری زبان دیروز سه‌شنبه در گزارشی با بی‌سابقه خواندن حمله هکر‌های طرفدار مقاومت فلسطینی به سامانه پخش نمایشگر‌های تبلیغاتی رژیم صهیونیستی از نمایش پرچم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی به زبان عبری خبر دادند.

روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت با بی غیر عادی دانستن حمله سایبری طرفداران طوفان الاقصی به تجهیزات پخش نمایشگر‌های تبلیغاتی این رژیم در تل آویو اذعان کرد که هکر‌های ترک تبار حامی مقاومت فلسطین با رخنه به سامانه پخش نمایشگر‌های تبلیغاتی شرکت صهیونیستی «Life» در تل آویو اقدام به نمایش تصاویری در حمایت از طوفان الاقصی کردند.

هکر‌ها در پیام خود نوشته بودند: «ای یهودیان احمق، همه شما تروریست و قاتل هستید، شما ترسو هستید تقاص خون کودکان بی گناهی که در غزه کشته شدند را خواهید پرداخت، حتی در سینما‌ها هم از ما در امان نخواهید ماند.»

مدیر اجرایی سینما‌های زنجیره‌ای «Life» که این عملیات هک در آن صورت گرفت هم به روزنامه هاآرتص گفت: آنچه که مورد حمله قرار گرفته سرویس پخش آگهی خارج از سینما‌ها بوده و ما در حال حاضر در تلاش هستیم تا این مسئله را حل کنیم.

روزنامه یدیعوت آحارانوت هم پیشتر مدعی شده بود که هکر‌ها ترکیه‌ای بوده و موفق شدند سامانه نمایشگر‌های تبلیغاتی سینما‌ها را در تل‌آویو هک کنند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که در حال حاضر پلیس در حال تحقیق در مورد نحوه وقوع این اقدام و حذف تصاویر و پیام‌های منتشر شده بر روی این سامانه است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها