طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: نقش فرهنگیان در انقلاب و دفاع مقدس بسیار پر رنگ است

سرهنگ «الهی راد» گفت: نقش فرهنگیان در انقلاب و دفاع مقدس بسیار پر رنگ است چرا که هم در  دوران طاغوت و هم در زمان دفاع مقدس معلمین ما مبلّغ و پیشرو در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بودند.
کد خبر: ۶۴۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 24January 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: نقش فرهنگیان در انقلاب و دفاع مقدس بسیار پر رنگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه هماهنگی برنامه‌های توانمندسازی معلمین درس آمادگی دفاعی، اظهار داشت: نقش فرهنگیان در انقلاب و دفاع مقدس بسیار پر رنگ است، چرا که هم در  دوران طاغوت و هم در زمان دفاع مقدس معلمین ما مبلّغ و پیشرو در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بودند.

وی با تأکید بر اینکه الگوپذیری فرزندان ما از معلمین بیشتر از والدین و جامعه است، تصریح کرد: تعلیم و تربیت در مدارس باید با فرهنگ اسلامی همتراز باشد، این موضوع نقش تربیتی و تعلیمی معلم‌های عزیز را بیشتر و حساس‌تر می‌کند. چرا که بالاترین وظیفه یک معلم، تربیت دانش آموزانی با الگوی اسلامی است. در غیر این صورت، آموزش و مهارت دهی دانش آموز دچار انحراف‌های دینی و اخلاقی خواهد شد.

سرهنگ الهی‌راد گفت: برابر تفاهم نامه‌های منعقده بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و وزارتخانه آموزش و پرورش، سیاستگذاری و برنامه ریزی‌های بسیار مناسبی پیش‌بینی شده که هر دو دستگاه در استان با تعامل و همکاری در جهت انتقال هر چه بیشتر مفاهیم دفاع مقدس تلاش می‌کنند. لذا برگزاری کارگاه تخصصی برای معلمین درس آمادگی دفاعی در تمامی شهرستان‌ها، تأمین محتوای تدریس در فضای مجازی و برگزاری اردو‌های دانش آموزی به یادمان شهدای گمنام و بازدید از محل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس با روایتگری راویان اتفاق مؤثری را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار