نامگذاری این پارک به نام «ولایت» خواسته‌ی مردم بود؛

بازدید مدیرکل حفظ آثار مازندران از روند پیشرفت احداث بوستان ولایت ساری

سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به همراه جانشین اداره کل که از سوی شهردار و از اعضای شورای اسلامی شهر ساری همراهی می شدند از پروژه بزرگ بوستان ولایت بازدید کردند.
کد خبر: ۶۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ - 02January 2016

بازدید مدیرکل حفظ آثار مازندران از روند پیشرفت احداث بوستان ولایت ساری

به گزارش دفاع پرس از مازندران ،پیش از ظهر امروز سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به همراه  سرهنگ علیرضا یداله پور جانشین اداره کل حفظ آثار و مهندس رنجبر مشاور طرح و پروژه باغ موزه دفاع مقدس مازندران با حضور در محل ساخت بوستان ولایت ساری مورد استقبال مهدی عبوری شهردار ساری و از اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفتند و از پروژه بزرگ بوستان ولایت بازدید کردند.

 

مهدی عبوری شهردار ساری بازدید سردار ملکی و همراهان را به فال نیک  گرفت و ضمن ارائه گزارشی از بخشهای مختلف بوستان ولایت تأکید کرد: نامگذاری بوستان ولایت بر روی این مکان در اصل خواسته مردم ولایتمدار مرکز استان مازندران بود چراکه باور قلبی داریم بوستان ولایت عطیه ولایی می باشد و این مهم توجه به مدیریت جهادی از منویات رهبر بزرگوار تلقی می شود.

بر اساس این گزارش سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار  مازندران از فعالیت های شهرداری ساری و مدیریت جهادی عبوری تقدیر کرد .

وی فعالیتهای شهرداری را نمونه بارز مدیریت جهادی عنوان و تأکید کرد : هرجا کار با روحیه بسیجی و جهادی انجام شود آنجا ما شاهد موفقیت امور خواهیم بود .

نظر شما
پربیننده ها