از امشب؛

۷۰ هزار اصفهانی در بیش از ۵۰۰ مسجد معکف می‌شوند

حجت‌الاسلام فوقی گفت: بیش از ۵۰۰ مسجد و بیش از ۷۰ هزار معتکف برای برگزاری مراسم معنوی و مذهبی اعتکاف در سراسر استان اصفهان ثبت نام و اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۶۴۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ - 24January 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ «مهدی فوقی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان  با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ایام البیض ماه رجب اظهار داشت: ستاد اعتکاف استان و شهرستان ها برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر مراسم معنوی مذهبی اعتکاف که یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است در چندین جلسه تشکیل شده و تمهیدات لازم برای پشتیبانی مالی توسط خیرین و اجرای برنامه های جنبی فرهنگی، مذهبی، آموزشی این مراسم معنوی مذهبی برنامه ریزی شده و اداره کل تبلیغات اسلامی به عنوان یک بازو و همراه حمایتی در این حرکت مردمی ایفای نقش خواهد کرد.

 وی ادامه داد: مساجد دانشگاهی مجری طرح اعتکاف دانشجویی خواهند بود که تعداد آنها بیش از 10 و اعتکاف دانش آموزی در مساجد با نظر و همکاری آموزش و پرورش انجام خواهد شد که تعداد آنها بیش از 100 اعتکاف است.

حجت‌الاسلام فوقی خاطر نشان کرد:  مبلغین سامان دهی شده برای این برنامه بیش از 250 مبلغ و مبلغه است و اعتکاف مادر دختری نیز 2 اعتکاف است که در فضای مادرانه و دخترانه در فضایی معنوی به انجام این عمل مستحبی ماه رجب خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار