رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

محبت اهل بیت (ع) انسان را به حب الهی می‌رساند

آیت‌الله «لاریجانی آملی» با بیان اینکه جهاد حضرت علی (ع) اسلام را بنا کرد و نجات داد، گفت: باید بدانیم که محبت اهل بیت کیمیا است و انسان را به حب الهی می‌رساند.
کد خبر: ۶۴۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ - 24January 2024

محبت اهل بیت (ع) انسان را به حب الهی می‌رساند/ امام علی (ع) نورانی‌ترین نور خداوند استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در جمع نمازگزاران ساروی و جشن میلاد حضرت علی (ع) در مسجد حضرت بقیه الله الاعظم با تبریک ولادت باسعادت مولای متقیان امام علی (ع) و بیان اینکه خداوند نور آسمان‌ها و زمین است، اظهار داشت: خداوند هم خود آشکار است و آشکار می‌سازد.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) نورانی‌ترین نور خداوند است، افزود: این مفهوم عمیق و بلند است و حقیقت حضرت علی (ع) نورانی‌ترین نور خداوند است و حقیقتش عالی‌ترین مرتبه وجود به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه «کل متاع دنیا قلیل و حکمت کثیر تعبیر شده است، ادامه داد: حضرت علی (ع) درب حکمت است و بر اساس معارف اسلامی و قرآنی، ائمه اطهار وسایل فیض عالم هستند.

آیت الله لاریجانی آملی با اظهار اینکه اگر قرار است ترقی در عالم داشته باشیم باید به حضرت علی (ع) و اولادش توسل کنیم، بیان کرد: حق متعال مانند خورشیدی در حال تابیدن است، ولی دل‌های ما را حجاب فرا گرفته است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان این که یک آقای حقیقی یعنی حق متعال در عالم داریم، تصریح کرد: باید به خداوند از طریق اهل بیت (ع) متوسل شویم و طبق روایتی از پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) با قرآن و قرآن نیز با این حضرت است.

وی با حضرت علی (ع) تمام زندگی خود را در راه خداوند و اسلام صرف کرده است، گفت: جهاد حضرت علی (ع) اسلام را بنا کرد و نجات داد و باید بدانیم که محبت اهل بیت کیمیا است و انسان را به حب الهی می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار