پدران صاحب سه فرزند و بیشتر در پایگاه شهید وطن‌پور اصفهان تجلیل شدند

آیین تجلیل از پدران دارای سه فرزند و بیشتر پایگاه هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش در اصفهان همزمان با شب ولادت حضرت علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ - 24January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، طی مراسمی همزمان با ایام ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر از پدران صاحب سه فرزند و بیشتر، با حضور سرتیپ دوم خلبان «علی اقلیمی» فرمانده مرکز آموزش شهید وطن پور ارتش تجلیل شد.

حجت‌الاسلام «رضا کیانی» رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شهید وطن‌پور اصفهان در این مراسم، با تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه دارد و از همین رو دشمن برای از بین بردن این کانون امن توطئه‌های بسیاری تدارک دیده است.

وی ادامه داد: کاهش جمعیت، تخریب جایگاه پدر و مادر در خانواده از طریق محتوای مسموم در فضای مجازی، ترویج فساد، ترویج مدل‌های غربی به جای خانواده و حذف حیای زن و‌ غیرت مرد از جمله برنامه‌های دشمن است.

این کارشناس عقیدتی سیاسی به نقش جمعیت در تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در آینده اشاره کرد و افزود: همواره در معادلات قدرت، جمعیت یکی از مولفه‌های قدرت است و‌لذا لازم است در این زمینه توجه ویژه داشت، در همین راستا مراسم جشن تجلیل از پدران دارای سه فرزند ‌و بیشتر در این پایگاه همزمان با شب ولادت حضرت علی (ع) در این پایگاه اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار