حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه محمودآباد:

حضور مردم در انتخابات نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام «جباری» گفت: یکی از عوامل نشان دهنده قدرت نظام اسلامی در عرصه‌ها، حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۶۴۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ - 24January 2024

حضور مردم در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همایش پدران آسمانی امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمد جباری» امام جمعه شهرستان محمودآباد، مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های شهدا، به‌میزبانی مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی شهرستان محمودآباد در مجتمع اکسین برگزار شد.

امام جمعه محمودآباد در این همایش ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام با اشاره به حدیث نبوی پیغمبر اکرم (ص) که فرمودند «ذکرُ علیٍ عبادَةٌ»، اظهار داشت: نام و سیره رفتاری، امیرالمومنین در هر کجایی بیان شود، بدانید که خداوند برای شما ثواب عبادت را درج می‌کند، ما مفتخر هستیم امروز، فضیلتی از فضایل امام علی (ع) را بیان می‌کنیم، چون می‌دانیم مولایمان صفات بالایی داشتند و بیانش برای هیچ فردی ممکن نیست.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: اگر همه درختان عالم و جنگل‌ها قلم شوند و همه دریا‌ها مرکب، همه انسان‌ها کاتب و همه اَجنه حساب‌گر شوند و بخواهند فضایل علی بن ابیطالب را نقل کنند، نمی‌توانند.

حجت‌الاسلام جباری خاطرنشان کرد: اول شهیدی که در خانه خدا به شهادت می‌رسد، امیرالمومنین است که در مسجد و پاک‌ترین محل، خداوند او را به حضور می‌پذیرد، اگر بخواهیم جایگاه شهدا را بدانیم، خدا این درجه را به امام علی (ع) می‌داد که در خانه کعبه ولادت پیدا می‌کند.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه ما هیچ امام غیر شهید نداریم، گفت: هر کسی که بخواهد خود را منتسب کند و می‌گوید من خواهر، مادر، پدر یا خانواده شهید هستم، نشان از جایگاه مهم شهدا است که هرگز خداوند نمی‌خواهد نام شهید محو شود.

وی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی تنها نیست، گذشت زمان هشت سال دفاع مقدس که یار و یاور نداشتیم، امروز یکی از قدرت‌های دنیا که توانست جوانان غیور تربیت کند تا در مسیر طولانی مقاومت، یمن تا عراق را پای کار بیایند و حیات نو بدَمد، نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه محمودآباد در پایان تاکید کرد: یکی از عوامل نشان دهنده قدرت نظام اسلامی در عرصه‌ها، حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات است و ملت ولایتمدار ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز رهبری تاکید بر حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه داشته‌اند که ان‌شالله شاهد حضور باشکوه ملت ایران هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها