معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت شهادت قاسم تیموری:

پیشینه استان گلستان در دفاع مقدس درخشان است

سردار عظیمی‌فر با تبریک و تسلیت شهادت قاسم تیموری گفت: پیشینه استان گلستان در دفاع مقدس درخشان است و امروز امنیت پایدار در مرزهای میهن از جمله اقدامات موثری است که تیپ سپاه نینوا گلستان، یگان 60 زرهی عماریاسر و گروه رزمی 45 جوادالائمه نقش بسزایی در امنیت پایدار مرزهای شمال غرب و غرب و شرق کشور داشته اند.
کد خبر: ۶۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ - 02January 2016

پیشینه استان گلستان در دفاع مقدس درخشان است

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، به مناسبت سومین روز شهادت ششمین شهید مدافع حرم استان گلستان، سرهنگ پاسدار قاسم تیموری، مراسم گرامیداشتی از ساعت 9 صبح امروز شنبه 12 دیماه با سخنرانی سردار "عظیمی فر" معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه، در شبستان حضرت فاطمه (س) آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

در این مراسم سردار عظیمی فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت قاسم تیموری به خانواده و همرزمانش اظهار داشت: پیشینه استان گلستان در دفاع مقدس درخشان است و امروز امنیت پایدار در مرزهای میهن از جمله اقدامات موثری است که تیپ سپاه نینوا گلستان، یگان 60 زرهی عماریاسر و گروه رزمی 45 جوادالائمه نقش بسزایی در امنیت پایدار مرزهای شمال غرب و غرب و شرق کشور داشته اند.

وی به خصوصیات شهید قاسم تیموری اشاره کرد و افزود: شهید قاسم تیموری چهار بار به توفیق جانبازی نائل شد و علیرغم اینکه یک پای خود را از دست داده بود با اصرار فراوان برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) عازم این ماموریت شد و به شهادت رسید.

خاطرنشان می شود شهید "قاسم تیموری" از جانبازان 50 درصد دفاع مقدس و فرمانده گردان تخریب تیپ 45 جوادالائمه گرگان بود که هفته گذشته به خیل همرزمان شهیدش در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) پیوست و پس از تشییع باشکوه در گرگان، پنجشنبه دهم دیماه در امامزاده روشن آباد آرام گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار