برگزاری پویش ملی ماجرا‌های من و بابام ویژه کودکان کتابخوان در گیلان

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، پویش ملی ماجرا‌های من و بابام در ۳ بخش داستان، عکس و نقاشی در گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 25January 2024

پویش ملی ماجرا‌های من و بابام ویژه کودکان کتابخوان ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، پویش ملی ماجرا‌های من و بابام به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می‌شود.

در این پویش ملی که برای کودکان سنین ۴ تا ۱۲ سال و در بخش‌های سه گانه داستان، عکس و نقاشی برگزار می‌شود، علاقمندان می‌توانند خاطرات و ماجرا‌های شیرین خود را با درج نام، نام خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس از طریق پیام رسان «بله» به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ برای داوری آثار به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

همچنین طبق اعلام دبیرخانه برگزاری پویش ملی ماجرا‌های من و بابام بهترین آثار از نگاه داوران این پویش ضمن تجلیل و دریافت هدایای ارزنده‌ای، چون تور یک‌روزه در منطقه آزاد انزلی، به همراه بازدید از بزرگترین آکواریوم ایران و پذیرایی در رستوران بزرگ ماهیگ، بصورت کتابچه گردآوری و به چاپ خواهد رسید.

مهلت شرکت و ارسال آثار به این پویش ملی از ۵ بهمن لغایت ۱۷ اسفند سال جاری و همران با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در این بازه زمانی به دبیرخانه پویش ارسال نمایند.

محور‌های جشنواره شامل ارسال نقاشی، عکس و داستان با موضوع خاطرات و ماجرا‌های پدرها، پدربزرگ‌ها و کودکان و نوه‌ها در رده سنی کودکان ۴ تا ۱۲ سال است و نحوه مشارکت در پویش نیز در سه قالب نقاشی، عکس و داستان درج مشخصات خالق اثر شامل نام، نام خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس در زمان ارسال آثار در پیام‌رسان مورد انتظار و تاکید است.

عکس‌های ارسالی می‌بایست با کیفیت مناسب، دارای ویژگی‌های مورد قبول برای شرکت در بخش داوری پویش و حداقل با کیفیت یک مگابایت باشند.

نقاشی‌های باید در ابعاد A۴ بوده و به همراه مشخصات خالق اثر بصورت اسکن و یا ارسال تصویر نقاشی با کیفیت حداقل یک مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.

همچنین ارسال داستان برای شرکت در جشنواره نیز باید در برگه‌های A۴ تایپ و یا با خط خوانا نوشته شده و بصورت تصویر و یا اسکن فایل با کیفیت حداقل یک مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.

ارسال آثار در قالب‌های نقاشی، عکس و داستان با در نظر گرفتن شرایط عنوان شده در پیام رسان «بله» به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ به دبیرخانه پویش در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و یا از طریق ثبت‌نام در سامانه www.samakpl.ir  خواهد بود.

زمان آغاز و مهلت شرکت در پویش نیز ۵ بهمن لغایت ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها