فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

ایجاد شور و نشاط فرهنگی با اجرای رویداد «مثل مصطفی ۲»

سردار «مسلمی» گفت: با اجرای رویداد «مثل مصطفی ۲» در جامعه یک شور و نشاط جدیدی در حوزه فرهنگی داشتیم که یکی از مصادیق آن را در حوزه سواحل شاهد بودیم.
کد خبر: ۶۴۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 25January 2024

ایجاد شور و نشاط فرهنگی با اجرای رویداد «مثل مصطفی ۲»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، رویداد بزرگ فرهنگی «ایران قوی حضوری حداکثری»، با عنوان «مثل مصطفی ۲» ویژه سرشبکه‌های فرهنگی هنری بسیج مازندران با حضور سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و فعالان و صاحب نظران جبهه فرهنگی رسانه‌ای استان، امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین رویداد فعالین جبهه فرهنگی هنری بسیج در سال جدید اظهار داشت: اولین رویداد را تحت عنوان «مثل مصطفی ۱» در مرداد سال جاری برگزار کردیم و امروز هم شاهد برگزاری دومین رویداد «مثل مصطفی» هستیم.

سردار مسلمی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد به صحنه کشاندن و توانمندسازی فعالین فرهنگی استان در حوزه‌های هنری و تبیینی است که بتوانند جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را در لایه لایه‌های حوزه‌های فرهنگی و هنری انجام بدهند.

فرمانده سپاه کربلا بیان داشت: آنچه انتظارمان این بود که در این اتفاق رقم بخورد الحمدلله رقم خورد و در جامعه یک شور و نشاط جدیدی در حوزه فرهنگی داشتیم که یکی از مصادیق آن را در حوزه سواحل شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: همچنین گروه‌های فرهنگی هنری در تفرجگاه‌ها، سواحل، مساجد و محافل هنری نقش خود را در حوزه امیدآفرینی و تبیین انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار