برپایی مراسم «روز پدر» در یادمان‌های شهدای گمنام قم

مراسم جشن سالروز میلاد امام امیرالمومنین (ع) و روز پدر در تعدادی از یادمان‌های شهدای گمنام قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 26January 2024

برپایی مراسم «روز پدر» در یادمان‌های شهدای گمنام قم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم جشن گرامیداشت ۱۳ رجب، سالروز میلاد امام امیرالمومنین (ع) و روز پدر با اجرای ویژه برنامه‌هایی همزمان با چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در تعدادی از بوستان‌های قم برگزار شد.

مراسم فوق در بوستان حافظ منطقه نیروگاه قم با اجرای گروه سرود و مدیحه سرایی جواد احمدی و با حضور جمع زیادی از اهالی منطقه برگزار و در آن، از سنگ مزار شهید گمنام ۳۰ ساله مربوط به عملیات عاشورای ۲ در منطقه چنگوله، همزمان با چهلمین روز خاکسپاری این شهید عزیز رونمایی شد.

مراسم دیگری نیز همزمان با چهلمین روز خاکسپاری شهید گمنام بوستان شهریار با اجرای گروه سرود و برنامه‌های متنوع در جوار مزار این شهید والامقام برگزار شد؛ در این مراسم حجج اسلام عالمی و نیکوفرید به اجرای برنامه‌های بصیرتی و شاد پرداختند.

در بوستان شهدای آذر قم نیز مراسمی متنوع به مناسبت سالروز میلاد امام امیرالمومنین (ع) همراه با آیین سمنوپزان در جوار مزار شهید گمنام ۱۷ ساله متعلق به عملیات ایذایی والفجر ۸ در جزیره بوارین، برگزار شد.

دیگر گلزار‌های شهیدان و یادمان‌های شهدای گمنام استان قم نیز شاهد حضور پرشور ارادتمندان فرهنگ حماسه و ایثار بود که در دومین پنجشنبه ماه رجب، یاد و خاطره عزیزان شان را در روز پدر گرامی داشتند.

در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) نیز مزار دو شهید حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق، سردار شهید علی آقازاده نژاد و سرگرد شهید سعید کریمی مالامال از جمعیتی بود که آمده بودند تا در سومین روز خاکسپاری این دو شهید عزیز نظاره گر عمق ارادت و عشق و محبت فاطمه، زهرا و صالحه فرزندان شهید آقازاده نژاد و هادی تنها فرزند شهید کریمی به پدرانشان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار