اکران مستند «هفت سال اینجا» در خراسان جنوبی

مستند «هفت سال اینجا» کاری از تولیدات گروه مستند شبکه افق سیما و مشارکت معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی است که مراسم رونمایی و اکران این مستند تلویزیونی فردا در سینما بهمن بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 26January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، مستند ۵۲ دقیقه‌ای «هفت سال اینجا» روایتی از «سید رسول موسوی» از مجاهدین و مبارزین عراقی است که در سال ۶۰ به همراه تعدادی از اعضای خانواده به ایران فرار می‌کنند که بعد از حضور در ایران به عنوان رزمنده و نیروی شناسایی به فعالیت در جبهه می‌پردازد و در عملیات «خیبر» به اسارت رژیم بعث عراق در می‌آید.

این مستند در دو بخش بهترین کارگردانی فیلم‌های نیمه‌بلند و بهترین نویسنده گفتار متن، کاندیدای دریافت جایزه شد و در نهایت در بخش بهترین کارگردانی فیلم‌های نیمه‌بلند، تندیس فیروزه‌ای جشنواره را دریافت کرد.

مستند «هفت سال اینجا» کاری از تولیدات گروه مستند شبکه افق سیما و مشارکت معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی است که مراسم رونمایی و اکران این مستند تلویزیونی فردا (شنبه) هفتم بهمن‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سینما بهمن بیرجند برگزار می‌شود.

همچنین در حاشیه این مراسم نماهنگ «حریفت منم» با مضمون حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر غزه و شهادت مظلومانه کودکان و زنان فلسطینی و آمادگی جبهه مقاومت در مقابله با اسرائیل و آغاز اکران‌های مردمی جشنواره عمار نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها