نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم بابصیرت آمل توطئه دشمنان را با حماسه ۶ بهمن خنثی کردند

آیت‌الله محمدی لائینی» به مناسبت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن شهر هزار سنگر آمل پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 26January 2024

مردم بابصیرت آمل توطئه دشمنان را با حماسه ۶ بهمن خنثی کردندبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن شهر هزار سنگر آمل پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

در روز‌های نخست انقلاب دشمنان با نفوذ در جنگل‎‌‌‌های شهر آمل تلاش داشتند شهر را تصرف و ضربه بزرگی به انقلاب وارد کنند، اما با آگاهی و بصیرت مردم این شهر در کمتر از یک روز، توطئه‌های شومشان خنثی شد.

حماسه ششم بهمن انقلاب برگ زرین و ماندگاری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زد و در عظمت این حماسه بزرگ و تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خود از این حماسه یاد و از مردم قهرمان این شهر تشکر کردند.

مردم آمل نشان دادند که نه تنها مردم این شهر بلکه سایر ملت ایران هیچگاه پذیرای منافقینی که دستشان به خون فرزندان این ملت آغشته است، نخواهند بود و با قدرت در برابر هرگونه فتنه‌گری دشمنان ایستادگی می‌کنند.

تاریخ مقاومت اسلامی ملت مازندران به خلق این حماسه ماندگار در ایران اسلامی به خود می‌بالد و امروز وظیفه داریم ضمن گرامیداشت ایثار و جانفشانی‌های شهدای انقلاب، پیرو واقعی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و ابعاد مختلف حماسه‌های انقلابی را برای نسل امروز تبیین کنیم.

محمد باقر محمدی لائینی
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان مازندران
۶بهمن ماه ۱۴۰۲

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار