حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه ساوه مطرح کرد؛

حضور در انتخابات نقطه اتکا حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: مشارکت مردم در انتخابات، نقطه اتکا حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.
کد خبر: ۶۴۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ - 26January 2024

حضور در انتخابات نقطه اتکا حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی»  امام جمعه ساوه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست، بلکه مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکا حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

حجت‌الاسلام رحیمی افزود: طبق فرمایشات امامین انقلاب، دلسوزان دینی و سیاسی نظام و آموزه‌های دینی، مردم در جامعه اصل و ستون سیاسی جامعه هستند، از این رو باید دولتمردان در خدمت مردم ولایت مدار باشند و مردم بر این امر واقف باشند که حضور آنها در عرصه‌های مختلف، تعیین‌کننده امنیت ملی است.

امام جمعه ساوه گفت: از دیگر اهداف دشمن این است که با بدنام کردن قهرمانان و مسؤولان عرصه سیاست و خدمت به کشور اجازه ندهد به عنوان اسوه برای مردم معرفی شوند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه تصریح کرد:  فساد مسؤولین را به نظام نسبت می‌دهند و مردم را از بهبود وضعیت جامعه ناامید می‌کنند و از هر اعتراضی که به هر دلیلی اتفاق می‌افتد، به دنبال کشته‌سازی هستند.

حجت الاسلام رحیمی در پایان گفت: دشمن  از هر بهانه‌ای برای مسخره کردن دین مداران و تابلوهای دینی و نهادهای انقلابی استفاده می‌کند و به دنبال ترویج و تبلیغ نا کار آمدی در انتخابات بوده تا اثبات کند نظام ناکارآمد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها