حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع معتکفین

آیت‌الله «فلاحتی» و سردار «دامغانی» با حضور در جمع معتکفین ضمن عرض خداقوت و قبولی طاعات و عبادات، با آنان گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 27January 2024

حضور نماینده، ولی فقیه و فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع معتکفینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان با نوجوانان معتکف کانون جوانان رضوی در مصلی امام خمینی (ره) و کانون فرهنگی هنری صفا در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) رشتیان رشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین سردار پاسدار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس گیلان نیز به‌همراه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت و هیئت همراه با حضور در جمع معتکفین مسجد موسی ابن جعفر رشتیان منطقه یک، مسجد صاحب‌الزمان (عج) آسایش ۷ منطقه ۴ و حرم حضرت فاطمه اُخری (س) منطقه ۲ رشت ضمن عرض خداقوت و قبولی طاعات و عبادات به معتکفین به گفتگو با آن‌ها پرداخت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع با معتکفین گفت: شما دانش‌آموزان لحظه لحظه این ساعات را بمنظور توشه ثواب‌ها وحسنات این اعتکاف قدر بدانید.

وی با تأکید بر حفظ حس و حال این لحظات بعد از اعتکاف تصریح کرد: باید با حفظ این شرایط، این اخلاص و درک و آگاهی را در خود تقویت نمایید تا بتوانید بهره لازم را از این اوقات ببرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها