استاندار مازندران خبر داد؛

اختصاص اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریالی دولت برای خرید برنج مازندران

«حسینی‌پور» گفت: رئیس جمهور برای حل مشکل شالیکاران مازندران و خروج بازار عرضه و تقاضای این محصول از رکود برای خرید تضمینی برنج‌های کشاورزان، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.
کد خبر: ۶۴۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ - 27January 2024

اختصاص اعتبار ۴۰ هزار میلیارد ریالی دولت برای خرید برنج مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور برای حل مشکل شالیکاران مازندران و خروج بازار عرضه و تقاضای این محصول از رکود برای خرید تضمینی برنج‌های کشاورزان، ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

وی افزود: تخصیص این اعتبار روز‌های پایانی مراحل اداری را طی می‌کند و به زودی خرید تضمینی برنج کشاورزان مازندران آغاز خواهد شد و با آغاز خرید تضمینی برنج این محصول راهبردی کشور از رکود خارج خواهد شد و خرید و فروش آن رونق می‌گیرد.

استاندار مازندران گفت: یکی از برنامه‌های جدی مسئولان استان برای حمایت از برنج کاران آن است که همانند گندم خرید تضمینی برنج هم سالانه در دستور کار دولت قرار گیرد.

حسینی‌پور با بیان این مطلب که در سال گذشته خرید تضمینی برنج در دستور کار دولت قرار گرفته بود، بیان داشت: اگر ۲۰ درصد برنج مازندران خریداری شود این محصول از رکود خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار