فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد؛

نقشه راه نیروی هوایی ارتش برای ثبت خاطرات و تجربیات خلبانان دفاع مقدس

امیر سرتیپ «واحدی» گفت: نیروی هوایی ارتش در طول سال‌های گذشته اقدام به ثبت خاطرات و تجربیات خلبانان دفاع مقدس کرده است که این‌گونه اقدامات در آینده افزایش خواهند یافت.
کد خبر: ۶۴۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 28January 2024

فرمانده نیروی هواییث ارتش: پیشکسوتان نیروی هوایی سرمایه‌های کشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با ۳۰ تن از جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس نهاجا ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و تاکید بر نقش مؤثر پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و همچنین در جهاد خودکفایی و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به رشادت‌های خلبانان در طول دفاع مقدس گفت: مردم ایران با مقاومت جانانه‌ خود و در سایه توکل به خدا، رهبری امام (ره) و ایثارگری رزمندگان، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک عزیزمان در جنگ تحمیلی به تصرف دشمن درآید و این اتفاق با رشادت‌های شما و صبر خانواده‌هایتان به وقوع پیوست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با بیان اینکه باید از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استفاده کرد، افزود: پیشکسوتان نیروی هوایی سرمایه‌های کشور هستند که باید از تجربیات و همچنین خاطرات این عزیزان در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه راه تعریف‌شده در نیروی هوایی ارتش برنامه‌هایی برای ثبت خاطرات و تجربیات خلبانان هشت سال دفاع مقدس مانند مصاحبه‌های مکتوب و تلویزیونی در نظر گرفته شده است که خیلی از این برنامه‌ها در طول سال‌های گذشته به انجام رسیده‌اند و در آینده نیز افزایش خواهند یافت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها