در آیین کاشت ۲۴ هزار نهال به مناسبت کنگره ۲۴ هزار شهید تهران؛

سردار نقدی: پیام جهانی شهدا «بیداری مردم» در اقصی‌نقاط دنیا/ تهران، «مشهد و مقتل شهیدان» است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه پیام شهدا جهانی شده است، گفت: به همین دلیل است که مردم در کشور‌های مختلف دنیا بیدار شده‌اند و هر روز همان شعار‌هایی را که شهیدان منادی آن بودند، سر می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 28January 2024

سردار نقدیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در آیین کاشت ۲۴ هزار‌ نهال به مناسبت کنگره ۲۴ هزار شهید تهران که هم‌زمان در بوستان ولایت و سایر نقاط پایتخت برگزار شد، با اهدا سلام به روح پرفتوح ۲۴ هزار شهید تهران، اظهار داشت: اگر در تهران بخواهیم تابلویی را در مبادی ورودی آن نصب کنیم، باید بنویسیم که «با وضو وارد شوید»؛ زیرا این شهر مقتل شهدای زیادی است.

سردار نقدی افزود: میدان‌ انقلاب، دانشگاه تهران، میدان ۱۷ شهریور، خیابان پیروزی، میدان امام‌ حسین (ع)، چهارراه قدوسی و سرچشمه از جمله نقاطی در پایتخت هستند که خون شهیدان در  آن‌ها بر زمین ریخته شده است؛ لذا به راستی تهران، «مشهد و مقتل شهیدان» محسوب می‌شود؛ زیرا در دهه ۶۰ بعضاً در یک روز ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردیم.

مطالب بیشتر:
**سردار حسن‌زاده: شهدا الگوی ایستادگی در برابر قدرت‌های جهانی/ کنگره ملی شهدای تهران هرساله برگزار می‌شود 

**خطیب نماز جمعه تهران: امت اسلامی قدرت خود را مرهون شهدا است 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: امروز می‌خواهیم با عمل خیر و بهترین کار‌ها یاد نیک‌ترین انسان‌ها را گرامی بداریم؛ بهترین کار‌ها همان کاشت نهال است و این از ویژگی‌های مکتب ماست.

وی گفت: قانون اساسی ما مترقی‌ترین قانون اساسی در جهان است؛ چرا که در آن، اصلی درخصوص رعایت نکات محیط زیست وجود دارد و این در حالی است که بسیاری از کشور‌ها چنین اصلی را ندارند؛ به عنوان مثال فرانسه در سال ۲۰۰۵ محیط زیست را وارد قانون اساسی خود کرد و البته هنوز هستند کشور‌هایی که در قانون اساسی خود به محیط زیست اشاره‌ای نکرده‌اند.

سردار نقدی با بیان اینکه ما باید به خانواده شهدا تبریک بگوییم، افزود: ما به خانواده شهدا که با قلب‌های زخمی وقایع غزه را می‌بینند، تبریک می‌گوییم؛ برای اینکه پیام شهدا جهانی شده و به همین دلیل است که مردم در کشور‌های مختلف دنیا بیدار شده‌اند و هر روز همان شعار‌هایی را که فرزندان شما منادی آن بودند، سر می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به انهدام بیش از هزار تانک ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به دست جوانان فلسطینی، عنوان کرد: امروز پیروزی‌های خود را نه‌ با تعداد تانک‌های منهدم‌شده‌ی صهیونیست‌ها، بلکه با جمعیت زیادی که در دنیا اراده کردند تا مقابل استکبار بایستند، گرامی می داریم و همه این فضیلت‌ها و پیروزی‌ها را مدیون ولایت هستیم؛ پس باید قدردان ولایت باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار