سرپرست اداره کل ارشاد مرکزی:

دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم در استان مرکزی برگزار می‌شود

محمودی فر گفت: دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم «طرح بشری» در محل دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ - 28January 2024

دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم در استان مرکزی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «حسین محمودی فر» سرپرست اداره کل ارشاد استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح آموزش نوین قرآن کریم «بشری» با هدف ساماندهی قرائت قرآن بر اساس استانداردهای بین المللی اسلامی، آموزش قرآن به سبک پیامبر گرامی اسلام (ص)، نظام‌مند کردن آموزش قرآن کریم، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان، آموزشی و مهندسی تلاوت برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره تربیت مربی نوین قرآن کریم «طرح بشری» از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه سال جاری در محل دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می‌شود. در این دوره که به صورت ملی برگزار می‌شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها است.

محمودی فر یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی سامانه جامع امور قرآنی حمد به آدرس www.qia.ir نسبت به ثبت نام در دوره اقدام کنند. این دوره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مهد رهروان ولایت اراک و دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار