طی نشستی؛

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: لزوم صیانت از نیروهای مسلح در فضای مجازی

«محمدیاران» با تاکید بر حفظ نیرو‌ها گفت: با توجه به پیشرفت فضای مجازی، مهمترین وظیفه فرماندهان، صیانت از نیرو‌ها و خانواده‌ها در این فضا است؛ چرا که نیرو‌های مسلح از حساسیت شغلی و ویژه‌ای برخوردار هستند.
کد خبر: ۶۴۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ - 28January 2024

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: لزوم صیانت از نیروهای مسلح در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «مسلم محمدیاران» مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح امروز در دومین شورای پیشگیری از وقوع جرم که در قرارگاه منطقه‌ای غدیر شمال کشور برگزار شد، با تاکید بر حفظ نیرو‌ها اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فضای مجازی، مهمترین وظیفه فرماندهان، صیانت از نیرو‌ها و خانواده‌ها در این فضا است چرا که نیرو‌های مسلح از حساسیت شغلی و ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به ناشناس بودن عامل تخریب در فضای مجازی و تاثیر آن بر روح و روان فرد، فرماندهان باید با مطالبه گری جدی و همچنین برگزاری دوره‌های پیشگیرانه و تبیین اثرات مخرب فضای مجازی و مجازات تعیین شده در قانون، از نیرو‌ها صیانت کنند.

حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم مازندران نیز گفت: توپخانه دشمن در فضای مجازی با برنامه ریزی وارد میدان شده و باید با استمرار فعالیت در قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی که از مصوبات شورای اول بود، از دشمن عقب نمانده و ترفندهایش را خنثی کنیم.

«ابراهیم حجازی» دبیر پیشگیری از وقوع جرم مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه غدیر شمال کشور، «امیر ابوطالبی» جانشین دانشگاه علوم دریایی، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی و «ستاری» مقام ارشد وزارت دفاع با همراهی دیگر فرماندهان در خصوص اقدامات صورت گرفته در قرارگاه صیانتی فضای مجازی مطالبی را به صورت مفصل ارائه کردند.

در پایان این مراسم از زحمات فرماندهان قرارگاه غدیر شمال کشور و سپاه کربلا استان به دلیل همکاری با سازمان قضایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار