امام جمعه گناوه مطرح کرد؛

لزوم تلاش والدین در تربیت فرزندان بر اساس مبانی و معارف دینی

حجت‌الاسلام «رکنی» گفت: تربیت دینی و اخلاقی از حقوق فرزندان بر والدین است ومی بایست برای تربیت فرزندان براساس دوستی و محبت اهل بیت و معارف دینی و اخلاقی تلاش کرد.
کد خبر: ۶۴۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 28January 2024

لزوم تلاش والدین در تربیت فرزندان بر اساس مبانی و معارف دینیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه شهرستان گناوه  امروز  در آئین جشن تکلیف دختران در مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه با تبریک عید بندگی و عبادت اظهار داشت: برنامه معنوی جشن تکلیف بیش از ۹ سال است که هر سال در حوزه علمیه الزهرا (س) گناوه که از ظرفیت‌های این شهرستان است برگزار می‌شود و امروز خرسندیم که این جشن معنوی را بار دیگر در این مکان برگزار می‌کنیم.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه جشن تکلیف یکی از زیباترین و ماندگار‌ترین خاطرات برای دخترانی که به بلوغ می‌رسند افزود: امروز فصل جدید و بهار معنویت و عبادت در زندگی شما آغاز شده است و باید تلاش کنید از این سفره گسترده الهی برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی بهره‌مند شوید.

وی با تقدیر از تلاش والدین در تربیت فرزندان گفت: امروز والدین دغدغه‌های تأمین مایحتاج زندگی فرزندان را دارند که این احساس مسئولیت بسیار به جا است، اما توجه به معنویت و تربیت دینی نیز وظیفه سنگینی است.

امام جمعه گناوه با توصیه به والدین گفت: امروز دشمن در تلاش برای هجمه به جوانان و نوجوانان کشور است و با این هجمه فرهنگی تلاش می‌کند تا فطرت پاک و الهی آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد و این فرزندان را از ما بگیرد.

وی گفت: والدین و به ویژه مادران نقش مهمی در تربیت دینی و اسلامی فرزندان دارند و برای در امان ماندن فرزندان خود از آسیب‌های اجتماعی و سعادت در زندگی آنها، نسبت به تربیت و پرورش و آشنا کردن آن‌ها با معارف و تربیت دینی تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار