سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

آمریکا و انگلیس شریک جنایات آل سعود هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دولت‌های آمریکا و انگلیس را شریک جنایات سعودی‌ها دانست و گفت: باید در جهت بیداری ملت‌ها تلاش کرده و در این زمینه رو در بایستی‌ها را کنار بگذاریم.
کد خبر: ۶۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ - 03January 2016

آمریکا و انگلیس شریک جنایات آل سعود هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در حاشیه افتتاحیه مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، با اشاره به شهادت شیخ نمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آل سعود تاکنون چیزی جز خونریزی و کشتار برای امت اسلامی نداشته است؛ لذا امیدواریم هرچه زودتر شرّ این رژیمی که نظام سلطنتی انگلیس آن را بنا نهاده و آمریکا هم از آن حمایت میکند، از سر مردم مسلمان برداشته شود و حرمین شریفین و خانه خدا از دست این جنایتکاران بیرون بیاید؛ تا مسلمانان بتوانند در فضای بیتالله نفس بکشند.

وی وقوع جنایتهای رژیم سعودی همانند اعدام شیخ نمر را با چراغ سبز آمریکا و انگلیس دانست و افزود: مردم ما از تمامی عاملین این جنایت متنفرند؛ یعنی دولتهای آمریکا و انگلیس که امروز رأی میدهند تا این رژیم غیر مردمی عضو کمیته حقوق بشر سازمان ملل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این دولتها با تصویب بودجه به بهانه نبود دموکراسی در کشورمان، به دنبال ناامن ساختن ایران هستند؛ اما در مقابل از کشورهایی که دموکراسی در آنها هیچ جایگاهی ندارد، حمایت صد در صدی میکنند. بنابراین باید در جهت بیدارگری ملتها تلاش کرده و از ملتهای آزادیخواه حمایت کنیم و رو در بایستیها را کنار بگذاریم.

سردار نقدی در پاسخ به سوال دفاع پرس درباره تفاوت شرایط سیاسی ایران و عربستان گفت: شرایط سیاسی دو کشور در سالهای پس از انقلاب همواره مثل شرایطی است که در آن قرار داریم؛ زیرا سعودیها دائم جنایت کردهاند؛ که نمونه آن را میتوان در حج خونین دهه 60 و کشتار امسال حجاج در منا مشاهده کرد.

وی در پایان تأکید کرد: باید تدبیری کنیم تا حرمین شریفین و مسلمانان را از شرّ رژیمی که اقدامی به جز جنایت انجام نداده رها سازیم. پس امت اسلامی باید حتما فکری برای رهایی از شر آل سعود بکنند.

نظر شما
پربیننده ها