استاندار مازندران خبر داد؛

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح خط انتقال برق محمودآباد به رویان

«حسینی پور» بودجه اختصاص یافته برای اجرای طرح خط انتقال برق محمودآباد به رویان را ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح تا خرداد ۱۴۰۳ اجرایی و وارد مدار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 28January 2024

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح خط محمودآباد به رویانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در آیین آغاز عملیات خط انتقال چهار و شش مداره محمودآباد به رویان که همزمان با سفر به این شهرستان انجام شد، اظهار داشت: اجرای این طرح مهم و عظیم، ارتقای توان از ۳۰ مگاوات به هزار و ۶۰۰ مگاوات را برای مناطق هدف به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح خط انتقال چهار و شش مداره محمودآباد به رویان در دهه ۹۰ باید اجرایی می‌شد، اما محقق نشد، افزود: سیاست دولت سیزدهم اجرای طرح‌های مهم و بر زمین مانده است که این طرح نیز در راستای اهداف کلان دولت، امروز آغاز شد.

استاندار مازندران از رفع مشکلات برق استان در دولت آیت الله رئیسی خبر داد و یادآور شد: برای رسیدن به برق پایدار و شرایط مطلوب در مازندران، ۴۸ طرح برق رسانی با فایناس چینی اجرایی می‌شود.

مطالب بیشتر:

**بررسی میدانی مشکلات مردم و مصوبات توسعه‌ای در سفر‌های شهرستانی

**فیلم/ ادای احترام استاندار مازندران به گلزار شهدای آهومحله محمودآباد

حسینی پور بودجه اختصاص یافته برای اجرای طرح خط انتقال برق چهار و شش مداره محمودآباد به رویان را هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی این طرح تا خرداد ۱۴۰۳ اجرایی و وارد مدار می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سوم واحد‌های صنعتی و تولیدی محمودآباد و آمل و نور از برق این خط برخوردار می‌شوند، خاطرنشان کرد: رفع مشکل قطع و افت ولتاژ برق واحد‌های صنعتی، تولیدی و اقتصادی مازندران از سیاست‌های استاندار مازندران است که در حوزه معاونت عمرانی با جدیت در حال پیگیری و اجرایی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار