دبیر سومین جشنواره افتخار من استان فارس مطرح کرد؛

ارسال ۴۰۰ اثر به سومین جشنواره افتخار من مرحله استانی فارس

 «تندرو صالح» دبیر سومین جشنواره افتخار من استان فارس از ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: ۴۰ اثر از میان آثار ارسالی به عنوان برگزیده مرحله استانی انتخاب شدند که پنج اثر برتر به مرحله کشوری ارسال خواهند شد.
کد خبر: ۶۴۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 28January 2024
ارسال ۴۰۰ اثر به سومین جشنواره افتخار من مرحله استانی فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیین اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره افتخار من فارس با حضور سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، «محمد شکیبا فرد» مسئول امور پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و برگزیدگان این جشنواره امروز، هشتم بهمن ماه برگزار شد.
 
 «مهدی تندرو صالح» دبیر سومین جشنواره افتخار من استان فارس در این آیین اظهار داشت: با هدف بیان خاطرات و شناخت خانواده‌ها از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، فراخوان سومین دوره جشنواره «افتخار من» آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.
 
وی افزود: این جشنواره در چهار بخش فیلم کوتاه ۳ الی ۵ دقیقه ای، فایل صوتی ۳ الی ۵ دقیقه ای، عکس نوشته و خاطره برگزار شد و تا پایان بیستم آذر ماه که مهلت پایان ارسال آثار بود، ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره توسط همسران، فرزندان، نوادگان و بستگان رزمندگان استان فارسی تهیه و ارسال شده است.
 
تندرو صالح با بیان اینکه جمع آوری و ارزیابی آثار ارسالی به سومین جشنواره افتخار من حدود یک ماه به طول انجامید، گفت: با ارزیابی و داوری هیئت داوران به سرپرستی «محمد محسن سرخوش» از هنرمندان جوان استان فارس، ۴۰ اثر از میان آثار ارسالی به عنوان برگزیده مرحله استانی انتخاب شدند که از آن‌ها با لوح سپاس و هدیه نقدی امروز در آیین اختتامیه تجلیل به عمل آمد و در ادامه پنج اثر برتر به مرحله کشوری ارسال خواهند شد.
 
دبیر سومین جشنواره افتخار من استان فارس ویژگی این دوره از جشنواره را تنوع بالا و مشارکت دهه هشتادی و نودی‌ها دانست و اضافه کرد: ذوق و هنر نسل جوان در آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره مشهود بود که نشان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان دهه هشتاد و نودی دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها