رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور مطرح کرد؛

برگزاری دومین المپیاد ملی ورزشی طلاب و روحانیون با حضور بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار در المپیاد ملی ورزشی طلاب و روحانیون گفت: برگزاری این جشنواره ورزشی در راستای حفظ انسجام و استحکام بخشی به ساخت درونی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور است.
کد خبر: ۶۴۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ - 28January 2024

برگزاری دومین المپیاد ملی ورزشی طلاب و روحانیون با حضور بیش از ۱۰۰۰ ورزشکارحجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس درباره جشنواره ورزشی طلاب بسیجی اظهار داشت: دومین المپیاد ورزشی طلاب بسیجی حوزه‌های علمیه سراسر کشور از هشتم تا یازدهم بهمن در خوزستان با هدف حفظ و انسجام و استحکام بخشی به ساخت درونی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، برگزار می‌شود.
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جامعه روحانیت دفاع مقدس و خصوصا آرمان علی وردی، افزود: در این مسابقات بیش از ۲۰ هزار طلبه ورزشی در ۱۰ رشته ورزشی از قبیل شنا، تیراندازی، فوتسال، والیبال، دفاع شخصی و تکواندو به با یکدیگر رقابت دارند.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه ورزشکاران این مرحله برگزیدگان بخش استانی هستند، عنوان کرد: از افراد شرکت کننده در استان‌ها، یکهزار و ۲۶۰ نفر به جشنواره ملی راه یافتند که امروز افتتاحیه آن برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار