فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی طلاب بسیجی کشور:

دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای عرصه‌های ورزشی و تخریب آن هستند

سردار شاهوارپور گفت: علی‌رغم آن که دشمنان می‌گویند ورزش عرصه اجتماعی است، اما به‌شدت در حال برنامه‌ریزی و مدیریت در این حوزه هستند.
کد خبر: ۶۴۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ - 28January 2024

دشمنان در حال برنامه ریزی برای عرصه‌های ورزشی و تخریب آن هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در مراسم افتتاحیه جشنواره ورزشی طلاب بسیجی که امروز به میزبانی سپاه این استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان عرصه تهدیدات را گسترش دادند به نحوی که علاوه بر فضای مجازی در صحنه‌های دیگر نیز در حال تخریب روحیه مردم و ضربه به اراده شهروندان هستند به عنوان مثال علی‌رغم آن که می‌گویند ورزش عرصه اجتماعی است، اما به شدت در حال برنامه‌ریزی و مدیریت در این حوزه هستند و اگر ما به‌موقع ورود نکنیم، ممکن است این عرصه را از دست بدهیم.

وی افزود: ورود طلاب به ورزش نه‌تنها برای سلامت جسمانی خودشان است، بلکه برگزاری جشنواره‌های ورزشی برای آمادگی و مقابله با صحنه‌هایی است که دشمن ناخواسته برای ما در عرصه‌های ورزشی مدرسه، ورزشگاه و ... ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه استان خوزستان یکی از موضوعات مهم در این حرکت جدید را بین طلاب، استفاده حداکثری از توانایی‌های آن‌ها عنوان کرد و گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیون در صحنه‌های مختلفی حضور فعال داشته و اقدامات موثری انجام دادند، لذا امیدوارم در این حرکت نو و جدید (ورزش) نیز با جدیت ورود کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار