فرماندار خوروبیابانک بر تسریع در ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان تاکید کرد

جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدا شهرستان خوروبیابانک با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری خور برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ - 28January 2024

فرماندار خوروبیابانک بر تسریع در ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان تاکید کردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «احمدرضا طحانی» فرماندار خوروبیابانک در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و یادمان شهدای گمنام، اظهار داشت: همه وظیفه دارند در راستای اتمام طرح ساماندهی گلزار شهدا با جدیت تلاش کرده و این طرح را به پایان برسند و لذا از همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌ها و دهیاران می خواهیم همکاری و هم افزایی لازم را دراین راستا داشته باشند.

وی افزود: تاکنون اقدامات مهمی در حوزه راهسازی، برق رسانی، آبرسانی و سایر امور زیرساختی در این گلزارها و یادمان های شهدا با استفاده از تجهیزات و امکانات ادارات و ظرفیت خیرین صورت گرفته است که شایسته تقدیر است.

فرماندار خوروبیابانک گفت: ضروری است ساخت و تکمیل طرح یادمان‌های شهدای گمنام در شهرستان با اقدامات مدون تسریع شود. امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز گفت: تبدیل گلزارهای شهدا به کانون فرهنگی و عبادی از برنامه‌های محوری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام رمضانی افزود: مزار شهیدان به عنوان زیارتگاه و از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود که باید تلاش کنیم با نوسازی و زیباسازی این مزارها نام و یاد شهیدان زنده بماند.

در این جلسه، مسئولان هم گزارشی از روند عملکرد ساماندهی گلزارهای شهدا ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار