امام جمعه ایلام:

پدران شهدا، الگو‌های برتر و اسوه‌های فداکاری هستند

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام، از مهمترین سرمایه خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگو‌های برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.
کد خبر: ۶۴۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 29January 2024

پدران شهدا، الگو‌های برتر و اسوه‌های فداکاری هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» در مراسم پدران آسمانی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در موزه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: پدران شهدا حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دادند و با تقدیم فرزندان خود به انقلاب و میهن اسلامی این چنین درخشان ظاهر شدند. 

وی عنوان کرد: پدران شهدا به دلیل تربیت فرزندان شایسته و تقدیم عزیزان خود به انقلاب و اسلام برای همه مردم ایران بعنوان الگو، قابل تجلیل و احترام هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند مردم را از انتخابات ناامید کنند، افزود: پدران شهدا مثل گذشته زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند.

امام جمعه بیان داشت: پدران شهدا، در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلام، از مهمترین سرمایه خود گذشته و فرزندان خویش را در راه عظمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند و به حق، الگو‌های برتر و اسوه‌های فداکاری جامعه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار