برگزاری نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم دهه فجر در ایلام

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم محوری ١٢ بهمن و آغاز دهه فجر در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ - 29January 2024

نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم دهه فجر در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم محوری ١٢ بهمن و آغاز دهه فجر در ایلام با حضور حجت‌الاسلام «چراغی پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست اظهار داشت: یوم الله ١٢ بهمن سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن اسلامی از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این مناسبت بعنوان آغازین روز از ایام الله دهه فجر همواره از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و بر این اساس همه ساله به نحو باشکوهی گرامی داشته می‌شود.

به گفته این مسئول، امسال و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم استقبال نمادین از تمثال مبارک حضرت امام (ره) روز پنجشنبه ١٢ بهمن همزمان با سراسر کشور در سطح استان ایلام نیز برگزار می‌شود. 

چراغی پور افزود: همچنین زنگ انقلاب نیز در ساعت ٩:٣٣ همان روز و به یاد لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن در آیینی ویژه نواخته خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» برگزار خواهد شد، از عموم مردم همیشه در صحنه استان جهت شرکت بانشاط و فعال در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار