در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: یگان‌های پدافندی به نسل جدیدی از پهپاد‌ها تجهیز می‌شوند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه رشد و ارتقای سامانه‌های بومی پدافند در دستور کار جدی نیروی پدافند هوایی ارتش است، گفت: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپاد‌ها با مأموریت‌های مختلف رزمی تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۶۴۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 29January 2024

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: رشد و ارتقا سامانه‌های دفاعی بومی در دستور کار جدی پدافند است/ بخش گسترده‌ای از تجهیزات راداری و موشکی در داخل کشور طراحی و تولید می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (دوشنبه) در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش، اظهار داشت: رشد و ارتقای سامانه‌های بومی پدافند در دستور کار جدی پدافند هوایی ارتش است و یقینا نقش منحصر به فرد پدافند در دفاع از مرز‌های هوایی کشورمان بر کسی پوشیده نیست.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به خودکفایی کامل پدافند در زمینه تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی، ادامه داد: پیشرفت فناوری در مجموعه پدافند همگام با دانش روز در حال ارتقا و بهینه شدن است و بخش گسترده‌ای از این تجهیزات در داخل کشور طراحی و تولید می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپاد‌ها با مأموریت‌های مختلف رزمی تجهیز می‌شوند که توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان را چند برابر افزایش می‌دهد.

وی انجام مداوم رزمایش‌های متعدد را در آمادگی پدافند حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: پدافند همواره جلوتر از تهدیدات در حال حرکت است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها