فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

کشف ۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در آبادان

سردار میرفیضی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را در شهرستان آبادان شناسایی کردند.
کد خبر: ۶۴۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ - 29January 2024

کشف ۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در آبادانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم ستاد «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان آبادان خبر داد. وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را در شهرستان آبادان شناسایی کردند.

سردار میرفیضی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش شبانه‌روزی و رصد دقیق اطلاعاتی ۲ منزل اعضای باند سوداگران مرگ را در آبادان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری رده‌همنام در شهرستان در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه سه نفر اعضای باند مزبور را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این عملیات‌ها مقدار ۱۴۷ کیلوگرم حشیش، ۵۲ گرم تریاک، تعداد زیادی قرص غیرمجاز و یک حقه وافور کشف و ضبط شد. وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار