فرمانده سپاه ساری:

نیرو‌های اطلاعات در زمینه سازی موفقیت‌های بزرگ نقش موثر دارند

سرهنگ «شریفی» گفت: موفقیت‌های انقلاب اسلامی و همچنین حماسه‌های دوران دفاع مقدس مدیون فداکاری‌ها و تلاش‌های انسان‌های مجاهدی است که در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در لایه‌های مختلف مظلومانه و در گمنامی به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۶۴۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 29January 2024

نیرو‌های اطلاعات در زمینه سازی موفقیت‌های بزرگ نقش موثر دارندسرهنگ «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، ضمن گرامیداشت سالروز شهدای اطلاعات اظهار داشت: موفقیت‌های دوران ابتدایی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و همچنین حماسه‌های دوران دفاع مقدس مدیون فداکاری‌ها و تلاش‌های انسان‌های مجاهدی است که در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در لایه‌های مختلف مظلومانه و در گمنامی به شهادت رسیدند و آسمانی شدند.

سرهنگ شریفی افزود: سالهاست دشمنان قسم خورده انقلاب با حمایت‌های استکبار جهانی و صهیونیست کودک کش با فراهم آوردن تمام تجهیزات برای به زانو درآوردن این انقلاب همت خود را بکار بستند تا ضربه‌ای هر چند اندک به نظام وارد آورند.

وی در پایان گفت: پروژه‌های نا امن سازی مرز‌های داخلی، انحراف افکار عمومی با بهره گیری از بستر فضای مجازی، ایجاد اغتشاش و نا امنی، انجام عملیات‌های تروریستی و شهادت زنان و کودکان بی‌دفاع، هجمه‌های فرهنگی، ترور دانشمندان و نخبگان کشور، تجهیز اشرار و گروه‌های تروریستی در مرز‌های غربی و شرقی و... از جمله توطئه‌های آنان علیه انقلاب است و ما امنیت امروز کشورمان را مدیون تلاش مجاهدان و سربازان گمنام نهاد‌های اطلاعاتی کشور اسلامی هستیم که علاوه بر گمنامی در شهادت نیز غریبند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار