آیت الله علم الهدی در یزد؛

شهدای والامقام اهل سازش با استکبار نبودند/ سابقه مومن پروری در دارالمؤمنین یزد به قرن‌ها می‌رسد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میرحسینی و احمدی روشن اضافه کرد: این شهدای والامقام اهل سازش با استکبار نبودند که اگر چنین بود هرگز توسط مزدوران استکبار به شهادت نمی رسیدند.
کد خبر: ۶۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 03January 2016

شهدای والامقام اهل سازش با استکبار نبودند/ سابقه مومن پروری در دارالمؤمنین یزد به قرن‌ها می‌رسد

به گزارش دفاع پرس از یزد، شنبه 12 دی همزمان با سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد، یادواره شهدای نخبه و هسته ای استان در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

حضرت آیت الله علم الهدی در این مراسم با تجلیل از خدمات صادقانه دانشمندان هسته ای کشور گفت: شهدای هسته ای که از نخبه ترین افراد جامعه بودند، تلاشهای زیادی در راستای پیشرفت دانش و فناوری هسته ای کشور انجام دادند و به برکت خون این شهدا فناوری هسته ای در ایران نهادینه شد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه شهید احمدی روشن در یک حرکت استکباری و با برنامهریزی قبلی استکبار جهانی به شهادت رسید، تاکید کرد: برگزاری یادواره این شهدا نگاه کردن به تابلو شفاف و روشنی است که راهبردهای حرکتیمان را مشخص میکند.

وی با تقدیر از جوانان دانشجو و بسیجی کشور تصریح کرد: ما در جریان ترور ناجوانمردانه شهید مصطفی احمدی روشن شاهد بودیم تعداد زیادی از دانشجویان با تغییر رشته آمادگی خود را برای تحصیل در رشته فیزیک هسته ای اعلام کردند و این یعنی بومی سازی دانش هسته ای در ایران اسلامی.

علم الهدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میرحسینی و احمدی روشن اضافه کرد: این شهدای والامقام اهل سازش با استکبار نبودند که اگر چنین بود هرگز توسط مزدوران استکبار به شهادت نمی رسیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه 88 و حضور مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی در حمایت از ولایت و ولی امر مسلمین جهان اظهار کرد: مردم ایران در جریان فتنه سال 88 با بصیرت عمل کردند و توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند.

امام جمعه مشهد با اشاره به طرح نفوذ استکبار که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد افزود: سال 94 با توجه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تلاش است تا عناصر زاویه دار را با رهبری نظام شناسایی کنند و روی آنان برای اجرای پروژه نفوذ سرمایه گذاری کنند که باز باید با بصیرت خود این نقشه دشمن را نیز نقش بر آب سازند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به سبقه دینی مردم ولایتمدار یزد گفت: برگزاری سالروز سفر مقام معظم رهبری به یزد نشان از ولایتمداری مردم دارالعباده است که سابقه مومن پروری در دارالمؤمنین یزد به قرنها میرسد، انشاالله پایگاه بندگان خدا و پایگاه بصیرت برای همه کشور شود .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار