با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

سامانه «هوش تجاری» برای ایثارگران افتتاح می‌شود

سازمان اموال و املاک کوثر از افتتاح اولین اقدام تحولی و ساختاری از استقرار سامانه BI (هوش تجاری) با هدف پایش و پالایش اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲ - 30January 2024

سامانه «هوش تجاری» برای ایثارگران افتتاح می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روابط عمومی سازمان اموال و املاک کوثر، با ارائه گزارش عملکرد ۸ ماهه در این سازمان اعلام کرد که اولین اقدام تحولی و ساختاری، استقرار سامانه BI (هوش تجاری) با هدف پایش و پالایش اطلاعات است.

این اقدام پیشرفت ۶۰ درصدی داشته و ۲۲ اسفند سال جاری توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح می‌شود که تحولی بزرگ در حوزه اطلاعات و تصمیم گیری منابع و دارائی‌ها برای اولین بار در طول حیات سازمان انجام شده است.

همچنین در راستای مولدسازی که محور اصلی فعالیت سازمان است اولین پروژه عمرانی با تعریف پروژه مسکونی نصیرشهر (رباط کریم) با اخذ پروانه و تهیه نقشه اجرائی شروع و هم‌اکنون طبق برنامه زمان بندی در حال اجرا است.

در گزارش این سازمان آمده است که در همین راستا ۲۰ پروژه مولد سازی شامل تغییر کاربری و ایجاد ارزش افزوده و طرح مشارکت در سازمان تعریف شده است که با جدیت پیگیری می‌شود.

در بخش دیگری از گزارش سازمان اموال و املاک کوثر آمده است که در راستای ساماندهی املاک اداری و مصوبه هیئت امناء، تعدادی از پروژه‌ها توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلنگ زنی یا افتتاح شده است. 

این سازمان در این گزارش اعلام کرد که به موازات اقدامات جاری و اصلاح امور اداری سازمان و چابک سازی، و حسب مصوبه مجمع سال ۱۴۰۱ نسبت به انتقال شرکت تسیس از زیر مجموعه‌های شرکت شاهد اقدام کرده که با این اقدام چابک سازی و اصلاح ساختار اداری و نیروی انسانی سازمان متصور است.

سازمان اموال و املاک کوثر در این گزارش عنوان کرد که از مبلغ مصوب تعهدات واریز نقدی سازمان بیش از ۹۵ درصد منابع نقدی محقق شده است. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار