ما متحدیم/ مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه فجر فارس:

بیش از ۵ هزار دانش آموز پسر از استان فارس به سفر راهیان نور اعزام می‌شوند

«حسینی» گفت: در مرحله دوم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، با همکاری آموزش و پرورش استان، بیش از ۵ هزار دانش آموز پسر از تمامی شهرستان‌های استان فارس به سرزمین راهیان نور می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 30January 2024
بیش از ۵ هزار دانش آموز پسر استان فارسی به سفر راهیان نور اعزام می‌شوند«سید امید حسینی» مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه فجر استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: هدف از این اردوها آشنایی نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا است.
 
وی ادامه داد: در مرحله دوم اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، با همکاری آموزش و پرورش استان، بیش از پنج هزار دانش آموز از تمامی شهرستان‌های استان از ۱۲ لغایت ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ عازم اردوی تربیتی راهیان نور می‌شود. و طی چهار روز از یادمان‌های مختلف در استان خوزستان دیدن خواهند کرد.
 
حسینی گفت: تمامی زائران به خصوص دانش آموزان می‌توانند خاطرات خود از سفر به مناطق عملیاتی را در قالب‌های عکس، کلیپ و دلنوشته تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به شماره ۰۹۳۰۵۴۰۸۱۱۶ در پیام رسان ایتا جهت شرکت در جشنواره سراسری «ره آورد سرزمین نور» ارسال کنند که در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار