مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر فارس:

بیش از ۵۰ عنوان برنامه در دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین «امیدی» از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 30January 2024
بیش از ۵۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین امیدی» مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر فارس امروز (سه‌شنبه) با اعلام این خبر که در دهه فجر 50 عنوان برنامه اجرا خواهد شد اظهار داشت: مراسم‌ دهه فجر با بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) به میهن اسلامی آغاز خواهد شد. علاوه بر این نمایشگاه‌های معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی همراه با بازخوانی جنایت‌های رژیم پهلوی و تشریح دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ائمه جماعات در صفوف نماز جماعت برگزار می‌شود. 
 
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری همراه با پاسخگویی به شبهات و سئوالات نوجوانان و جوانان، تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان انقلاب همراه با برگزاری محافل خاطره گویی با حضور پیشکسوتان انقلاب نیز از برنامه‌های دهه فجر مساجد و بقاع متبرکه است. 
 
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس از اجرای مسابقات و جشنواره‌های متعدد قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در رشته‌های مختلف با محوریت دهه فجر خبر داد و گفت: کمک‌های مومنانه با توزیع بسته‌های کمک معیشتی همراه با برپایی اردو‌های جهادی در مناطق محروم از دیگر برنامه ها است. 
 
حجت‌الاسلام امیدی افزود: برپایی موکب و ایستگاه صلواتی با ارائه خدمات سلامت و پذیرایی همراه با پخش سرود‌های انقلابی و گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی از جمله شهادت امام موسی کاظم (ع) و عید سعید مبعث نبی مکرم اسلامی (ص) نیز برگزار می‌شود.  برپایی محافل انس با قران کریم در قالب کرسی‌های تلاوت و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به روح شهدای انقلاب از برنامه‌های قرآنی این ایام است. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار