رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه تاکیرد کرد؛

ضرورت پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی از سوی نخبگان حقوقی

عبدلیان پور گفت: نخبگان حقوقی کشور می‌توانند توجه افکار عمومی جهان را به سمت جنایات رژیم ظالم صهیونیستی و محکومیت آن ارجاع دهند.
کد خبر: ۶۴۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ - 30January 2024

ضرورت پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی از سوی نخبگان حقوقیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حسن عبدلیان‌پور» رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مراسم گردهمایی وکلای کشور که با حضور ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و جمعی از وکلا و کارآموزان مرکز، به منظور محکومیت و طرح شکواییه علیه رژیم صهیونیستی تشکیل شده بود، اظهار داشت: مرکز وکلا اقدامات موثر و همیشگی جهت حمایت از فلسطین داشته است و امروز با حضور وکلای مجرب و ارسال شکوائیه به مرکز دیوان دادگستری بین المللی (ICC) گام دیگری در حمایت از مردم مظلوم غزه برداشته می‌شود.

عبدلیان‌پور با تاکید بر اثرگذاری اقدامات رسمی و حقوقی در صحنه‌های بین المللی بیان کرد: نخبگان حقوقی کشور اقدامشان بار و اثرگذاری دارد و می‌تواند توجه افکار عمومی جهان را به سمت جنایات رژیم ظالم صهیونیستی و محکومیت آن ارجاع دهد.

از همین جهت ما در اقدامات و پیگیری‌های خود همانطور که رهبرمعظم انقلاب مطرح کردند مسبب و حامی اصلی این جنایات یعنی آمریکا را مسؤول می‌دانیم و در شکواییه‌هایی که امروز تنظیم و ارسال می‌شود این موضوع را مورد توجه قرار می‌دهیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، به کیفیت شکواییه‌های تنظیمی از سوی وکلا اشاره کرد و گفت: باتوجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، از پنج شکواییه برتر که از استاندارد‌های حقوقی برخوردار باشد تقدیر بعمل خواهد آمد و جوایز ارزنده‌ای به وکلای منتخب اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار