حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار ساری تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری

«نوبخت» گفت: برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری و در جهت تحقق چهار کلیدواژه اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است.
کد خبر: ۶۴۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ - 30January 2024

برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثریبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری امشب در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: هدف ما برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری و در جهت تحقق چهار کلیدواژه اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است.

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان ساری آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت بالا را دارد.

نوبخت با بیان اینکه ستون‌های اندیشه محوری در انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و عدالت است، ادامه داد: مشی ما در شهرستان ساری در جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو است چراکه تکثر و تنوع دیدگاه‌ها و سلایق مختلف باعث افزایش وجه رقابتِ سالم و حضور مردم در این عرصه خواهد شد.

فرماندار ساری با اشاره به تداوم خدمت بی‌منتِ نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی با الگوی جهادی در دولت مردمی سیزدهم در سطح شهرستان ساری اذعان داشت: با کمک مردم و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی در دوسال اخیر ۱۰۰ روستا آسفالت شده است.

وی از افتتاح ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری خبر داد و گفت: بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام الله دهه فجر در شهر‌ها و سطح بخش‌های مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: ستاد‌های دهه فجر امسال پرصلابت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف شهرستان، بخش‌ها و دهیاری‌ها باید تمام اقدامات امیدبخش ۴۵ سال گذشته را در قالب کلیپ و عکس نوشته به اطلاع مردم شریف برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار