حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار ایلام:

روابط‌ عمومی‌ها با ترغیب مردم برای انتخابات نقش‌آفرین باشند

«بهرام نیا» گفت: روابط‌عمومی‌ها در ترغیب مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند و با تلاش این قشر مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ - 31January 2024

روابط‌عمومی‌ها با ترغیب مردم برای انتخابات نقش‌آفرین باشندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در نشست با مدیران روابط‌ عمومی دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روابط‌ عمومی‌های برتر در انعکاس دستاورد‌های دولت و انتخابات تا قبل از سال‌جاری معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر این مطلب که روابط‌ عمومی‌ها در ترغیب مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند، عنوان کرد: با تلاش روابط‌عمومی و رسانه‌ها، مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: انتخابات برای نظام بسیار مهم است. تمام ساز و کار‌ها و برنامه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم در همه‌ی ابعاد و کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است.

بهرام نیا افزود: در انتخابات باید فضای رقابتی ایجاد شود که این مهم صورت گرفته و زیرساخت‌های لازم فراهم شده که انتخاباتی باشکوه و در حد شأن نظام برگزار شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در انتخابات پیش‌رو با حضور حداکثری مردم، آخرین امید دشمنان نیز با شکست مواجه می‌شود و بار دیگر مردم هم‌چون گذشته، خلق حماسه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها