مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

آسفالت ۸۱ کیلومتر جاده در ۶۲ نقطه از استان خراسان رضوی

سرهنگ روحانی از آسفالت ۸۱ کیلومتر جاده با عرض ۵.۵ متر در ۶۲ نقطه از استان خراسان رضوی در راستای محرومیت‌زدایی و سازندگی مناطق کم برخوردار و توجه به مهاجرت معکوس و رونق اشتغال خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 31January 2024

افتتاح پروژۀ آسفالت محور دوراهی سرخس-صالح آباد با حضور سردار غیاثی/اجرای ۸۱ کیلومتر جاده در ۶۲ نقطه از استان خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «محمد روحانی» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) در حاشیه افتتاح پروژۀ آسفالت محور سرخس صالح‌آباد که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به اجرای ۸۱ کیلومتر آسفالت به همت بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان خراسان رضوی اظهار داشت: در سایه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛ محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و مردم‌دوستی یکی از وظایف اصلی مسئولان نظام مقدس اسلامی به شمار می‌آید البته همگان باید نسبت به رفع محرومیت‌ها در جای‌جای میهن اسلامی به خصوص در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار با بهره‌گیری از تفکر جهادی گام اساسی بردارند.

وی با تأکید بر اهمیت رسیدگی به امور روستانشینان و توجه به مهاجرت معکوس و رونق اشتغال، گفت: بسیج سازندگی استان خراسان رضوی بر آن شد تا با احداث جاده‌های روستایی به رونق روستا‌ها در این استان بیفزاید.

روحانی ادامه داد: در راستای محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق کم برخوردار شهرستان‌ها، بسیج سازندگی خراسان رضوی توانست ۸۱ کیلومتر جاده با عرض ۵.۵ متر در ۶۲ نقطه از استان به همت بسیج سازندگی استان خراسان رضوی و جهادگران بسیجی احداث کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: این طرح‌ها در راستای حوزه‌های روستایی، محوطه پاسگاه‌های مرزی، راه‌های بین مزارع انجام شده است که قیر و ماده خام نیز برای جاده‌سازی استفاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار