به مناسبت فرارسیدن دهه فجر صورت گرفت؛

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام سیروان به مناسبت ایام الله دهه فجر

به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران و با هدف تجدید میثاق با شهدا، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام سیروان با حضور دانش آموزان دبستان شهید جعفری لومار برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 31January 2024
غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام سیروان به مناسبت ایام الله دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور دانش آموزان دبستان شهید «جعفری» لومار و معلمان این دبستان برگزار گردید.
«پنجعلی زاد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان در این مراسم اظهارداشت: تکریم از مقام والای شهدا و شناساندن آن‌ها به دانش آموزان بعنوان نسل آرمانی این انقلاب، از وظایف اصلی ماست.
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، گفت: مهمترین و بالاترین فرهنگی که نظام مقدس ما بر پایه آن بنا شده است فرهنگ ایثار و شهادت است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست.
 
مدیر آموزش و پرورش سیروان ادامه داد: همه مسئولین و مردم مدیون جانفشانی شهدا هستند و باید در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعد کوشا باشیم.
 
«پنجعلی زاد» تصریح کرد: در همین راستا غبارروبی مزار مطهر شهدا و تجدید عهد و پیمان با شهدا بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان بعنوان آینده سازان ما انجام گرفت.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار