در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت دهه فجر مطرح شد؛

پیروزی انقلاب اسلامی سند عزتمندی و شجاعت ملت است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور پیامی مردم را به شرکت در جشن های پیروزی انقلاب دعوت کرد.
کد خبر: ۶۴۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 01February 2024

پیروزی انقلاب اسلامی سند عزتمندی و شجاعت ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور پیامی  مردم را به شرکت در جشن های پیروزی انقلاب دعوت کرد. 

در این پیام آمده است؛

پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از افتخارات و سند عزتمندی و شجاعت ملت بزرگ این سرزمین با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی به دست آمد و امروز سرمشق و الگویی بی‌بدیل برای ملت‌های آزادی‌خواه شده است.

این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی امریکای ستمگر را فراهم نموده است امروز در مسیر عزت و اقتدار و به‌سرعت وصف‌ناشدنی به تحقق سمت اهداف و آرمان‌های حیات‌بخش خود به‌پیش می‌رود و شعله‌های امیدواری را در دل ستمدیدگان جهان همواره روشن نگه‌داشته است.

بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است و امروز حفظ و نگهداری و استمرار آن به‌مراتب مشکل‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.

و اینک در چهل و پنجمین سالگرد  پیروزی این نهضت الهی و شجره ریشه‌دار که به زعامت پیامبرگونه بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، جان‌فشانی فرزندان برومند میهن اسلامی و پرچم‌داری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیش‌قراول مبارزه با نظام سلطه محسوب می‌شود می‌طلبد تا اقشار مختلف جامعه امروز و به‌ویژه جوانان و نوجوانان آینده‌ساز مملکت در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های ارزشمند آن کوشا بوده و تا اتصال به حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) با تمام توان و اقتدار صیانت از نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم ولایت مدار و آگاه استان مرزدار ایلام دعوت می نماید تا همگام و همراه با ملت سرافراز ایران اسلامی با شرکت فعال و پرشور در آیین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر ، که از ساعات ابتدایی  پنجشنبه ١٢ بهمن‌ماه هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن اسلامی در سال ۵٧  با اجرای رژه موتوری و خودرویی استقبال نمادین از تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد ، اعلام وفاداری و اعتقاد عمیق خود با این نهضت الهی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار