فرماندار ایلام؛

بزرگداشت نام و یاد شهدا از تکالیف مسئولین است

«نادری» گفت: بزرگداشت نام و یاد شهدا از تکالیف همگی ما مسئولین است و دستگاه‌های فرهنگی باید با جدیت در این راستا پای کار باشند.
کد خبر: ۶۴۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 01February 2024

بزرگداشت نام و یاد شهدا از تکالیف مسئولین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، با حضور «عبدالصاحب نادری» فرماندار ایلام و جمعی از بزرگان و معتمدین جلسه هماهنگی مراسم یادواره شهدای ایل قجر در محل فرمانداری شهرستان ایلام برگزار شد. 

«عبدالصاحب نادری» فرماندار شهرستان ایلام در این جلسه اظهارداشت: بزرگداشت نام و یاد شهدا از تکالیف همگی ما مسئولین است و دستگا ه‌های فرهنگی باید با جدیت در این راستا پای کار باشند.

 وی افزود:امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

«نادری» انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

فرماندار ایلام در این نشست از آمادگی فرمانداری و سایر دستگاه‌های شهرستان جهت هر گونه همکاری خبر داد.

در این دیدار همچنین بزرگان ایل قجر به تشریح برنامه‌های خود جهت برگزاری باشکوه مراسم و یادواره شهدای ایل قجر پرداختند و خواستار همکاری و مساعدت فرمانداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار