امام جمعه چرداول:

دهه فجر یادآور مجاهدت‌های امام خمینی است

حجت‌الاسلام «فریادی» با صدور پیامی فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۴۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ - 01February 2024

دهه فجر یادآور مجاهدت‌های امام خمینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت‌الاسلام والمسلمین «فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول با صدور پیامی فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر براى کشور ما یک فرصت تاریخى بود و ملت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد. «مقام معظم رهبری (مدظله العالی)»
دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به جنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد.

همانگونه که قیام کربلا این اصل را پایه گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق طلبان عالم شد. به حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

اینجانب در آستانه فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهید پرور شهرستان چرداول تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار