پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

سردار مرادحاجتی گفت: دهـه فجــر كليد گشاينده درهای پيروزی به روی اين ملت عظيم بود كـه «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پيروزی انقلاب اسلامی، فجری بود كه دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم دريد و ايران را نور باران كرد.
کد خبر: ۶۴۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ - 01February 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت ایام‌الله دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر» سوگند هميشه برپا و بر جای ازلی خداوند است كه نويد بخش پگاه روشن پيروزی در افق جهاد امت‌هاست.

«بهمن» ماه دلدادگان عاشقی است كه با عشق به كلام و پيام امام راحل(ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تكبير و شهادت» را در همه جای اين ميهن شكوفاندند.

دهـه فجــر كليد گشاينده درهای پيروزی به روی اين ملت عظيم بود كـه «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پيروزي انقلاب اسلامی، فجری بود كه دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم دريد و ايران را نور باران كرد.

دهه فجر، مطلع غزل زيبای پيروزی و قصيده بليغ و رسای اسلام بود و چه زيبا مقام معظم رهبری فرمودند كه: «دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهايی ملت ايران و بخشی از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه‌ای تعيين كننده و بی مانند بشمار می‌رود.

اينجانب به نوبه خودم و به نیابت از همه خادمان حوزه دفاع مقدس در سرزمین حماسه و ایثار، ايام فرخنده دهه فجر، ايام پيروزی خون برشمشير و حق بر باطل را به تمامي مردم شريف و شهيد پرور استان خوزستان، خصوصا خانواده معظم شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، امنیت و همه اقوام و اقشار ساکن کربلای ایران تبريك و تهنيت عرض نموده و اميد است كه با همدلی و همزبانی همچنان پرتلاش در همه عرصه‌ها رو به سوی افق‌های روشن حركت كنيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار