در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛

رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح در خوزستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و مصادف با اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی و قدرتمندانه امام خمینی (ره) به ایران، برنامه‌های مختلفی در اهواز و سایر نقاط خوزستان از سوی شورای تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 01February 2024

رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح در خوزستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، همزمان با سراسر کشور و مصادف با اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی و قدرتمندانه امام خمینی (ره) به ایران، برنامه‌های مختلفی در اهواز و سایر نقاط خوزستان از سوی شورای تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به همین منظور در ساعت ۹ صبح امروز (پنج شنبه) رژه موتوری و خودرویی ارتش، ناجا، سپاه پاسداران، بسیج و تاکسیرانی اهواز از فرودگاه بین‌المللی سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اهواز تا گلزار شهدای این کلانشهر برگزار شد.

همزمان بوق کشتی‌ها در بندر امام خمینی (ره) و بوق قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک و راه آهن جنوب به صدا درآمد و در سایر شهرستان‌های استان خوزستان نیز پرچم ایران به اهتزاز درآمد.

در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و پس از سرنگونی رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی، انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد و امسال چهل و پنجمین سالگرد این پیروزی تاریخی در سراسر ایران جشن گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار